Uzyskaj ofertę :
– Ubezpieczenia OC prowadzonej działalności Firmy Eventowej
– Ubezpieczenia OC Organizatora Imprez
– Ubezpieczenia OC Uczestników Imprezy
– Ubezpieczenie Firmy Eventowej – kompleksowe ubezpieczenie
– Ubezpieczenie Firmy Eventowej – opis ubezpieczeń
– OC działalności Firmy Eventowej – opis ubezpieczeń
– Ubezpieczenia Imprez – opis ubezpieczeń
www.kalkulator-ubezpieczeniowy.pl
kontakt@kalkulator-ubezpieczeniowy.pl
tel. 022 423 59 38
tel. 0664 723 723
GG Infolinia – 22449212
Ubezpieczenie OC imprez masowych.
Wszyscy organizatorzy imprez masowych, za wejście, na które trzeba zapłacić, muszą wykupić ubezpieczenie OC.
Dzięki temu odpowiedzialność finansowa za szkody wyrządzone uczestnikom imprezy jest przerzucona na ubezpieczyciela oczywiście do limitu, o którym mowa w umowie ubezpieczenia. Każdy organizator ma czas na zakup polisy OC do dnia, w którym wystąpi z wnioskiem o uzyskanie zezwolenia na jej zorganizowanie. Jeśli impreza jest bezpłatna lub nie ma charakteru masowego, wówczas to czy organizator wykupi ubezpieczenie OC imprezy czy nie zależy tylko od niego. Prawnie nie jest do takiego zakupu zobowiązany, choć nadal odpowiada za szkody wynikające z przebiegu imprezy.
Ubezpieczenia obowiązkowe imprezy nie obejmują swoją ochroną szkód, które powstaną w wyniku wzajemnego oddziaływania na siebie osób uczestniczących w wydarzeniu. Dotyczą tylko takich szkód, które powstaną z winy organizatora (działanie lub zaniechanie). Oczywiście trzeba wykazać związek między jakimś działaniem organizatora lub też zaniechaniem a szkodą, która została wyrządzona. Ubezpieczenie obowiązkowe nie obejmuje również szkód, które poniosą członkowie rodzin organizatorów, jak również osoby, które pracowały przy organizowaniu wydarzenia. Jeśli więc organizator chce również im zapewnić ochronę, wówczas powinien zakupić nie tylko ubezpieczenie OC organizatora imprezy obowiązkowe ale również drugie – dobrowolne.
Jeśli chodzi o polisy obowiązkowe to najmniejsza suma gwarancyjna na jaką mają one opiewać zależna jest od kilku czynników: liczby osób biorących udział w wydarzeniu, typu imprezy, miejsca w którym się odbywa oraz stopnia ryzyka. Wszystkie te kwoty można znaleźć w rozporządzeniu Ministerstwa Finansów. Jeśli ktoś chce zwiększyć limit odpowiedzialności ubezpieczyciela, powinien dokupić ubezpieczenie dodatkowe. Dlatego przed zakupem warto przeanalizować jakie szkody mogą wystąpić oraz jakie są koszty odszkodowań z ich tytułu.
Zapoznaj się zofertą ubezpieczenia Imprez i Eventów na www.kalkulator-ubezpieczeniowy.pl